Software pro řízení údržby

Modul Údržba je určený pro řízení servisu vlastních nebo cizích zařízení. Tento software je nezbytný pro všechny společnosti, které zajišťují pravidelnou servisní činnost v různých oblastech. Patří mezi ně například gastrozařízení, potravinové automaty, servis IT, správa výrobních zařízení, bezpečnost práce a požární ochrana.

Co nabízí software pro řízení údržby?

Galerie

Přehledná evidence spravovaných zařízení

U každého zařízení se v základní agendě sledují všechny podstatné informace (výrobní a evidenční čísla, umístění, plátce, záruky, doklady a další) a definují se úkony, které se v rámci služby budou provádět. K plánovaným úkonům lze rovnou přiřadit položky materiálu, takže technik je předem vybavený informací o tom, co nezapomenout (přiřazené položky se navíc promítnou do servisní zakázky a mohou se vydávat a fakturovat).

Plán servisních zásahů

Plán servisu se generuje automaticky. Primárně pracuje s časovými intervaly zařízení, ale využít umí i další jednotky (například motohodiny, otáčky, počet vydaných nápojů u automatů apod.).

Neprovedené úkony se podle rozhodnutí uživatele samy převádí do nového plánu nebo se ukončí.

Servisní tikety

Práce je přidělena technikům na základě servisních tiketů. Tikety obsahují informace o zákazníkovi, zařízení, požadovaných úkonech a dovednostech. Technici jsou vybíráni na základě dostupnosti a dovedností.

Servisní zásahy

Z připravených tiketů vznikají servisní zásahy. V rámci jednoho zásahu může být řešeno více tiketů. Díky tomu lze při jedné návštěvě technika například spojit neplánovanou opravu s blížící se plánovanou údržbou zařízení.

Podrobný výpis vlastností modulu pro řízení údržby

Další informace