Správa a řízení přijatých objednávek

Přijaté objednávky můžete přehledně spravovat prostřednictvím modulu Altus Vario pro řízení nabídek a zakázek. Veškeré potřebné informace o obchodních partnerech, skladových zásobách, cenách nebo třeba slevových akcích jsou okamžitě k dispozici díky provázanosti s řízením vztahů se zákazníky (CRM) a skladem.

Co nabízí systém Altus Vario v rámci přijatých objednávek?

Přehledná evidence přijatých objednávek

Všechny přijaté objednávky jsou evidovány v systému. Každá objednaná položka je průběžně sledována pomocí stavu. Díky tomu okamžitě víte, které objednané zboží či služby již byly dodány, a které zbývá dodat.

Možnost dodat zboží najednou nebo postupně

Zákazník může určit, jestli si přeje dodat zboží naráz, nebo zda je možné částečné plnění. Funkce pro řízení zakázek sama navrhne, které zakázky a v jakém pořadí je možné realizovat, aby byly požadavky na způsob dodání splněny.

Zboží vždy k dispozici v dohodnutý čas

Položky se před výdejem rezervují. Rezervace zajistí, že slíbené zboží bude určitě k dispozici v dohodnutý čas. Rezervační fronta je určena chronologickým pořadím. Důležité zákazníky nebo zakázky lze upřednostnit zadáním priority.

Řízení objednávek z webového obchodu

Díky propojení Varia s webovými obchody putují objednávky z webového obchodu přímo do systému. U objednávek z webu lze zajistit automatickou rezervaci, která zajistí, že objednané zboží bude blokované pro daného zákazníka.

Výdej a odeslání zboží je podporováno celou řadou funkcí od výdeje přes maloobchodní prodejnu s hotovostní platbou, prodej s platbou platebními kartami až po rozesílání balíků na dobírku.

Objednací strategie

Sklad je řízen na základě objednacích strategií. V závislosti na vašich preferencích se zboží objednává na sklad nebo na základě přijatých objednávek. Funkce pro objednání navrhuje objednání zboží v závislosti na dodacích lhůtách nebo podle nejvýhodnější nákupní ceny.

Nabídky a poptávky

Poptávky zákazníků se evidují buďto jako obchodní příležitosti nebo jako přijaté poptávky. Na základě poptávky lze vytvořit nabídku, která obsahuje položky zboží a služeb. Vario spočítá ceny na základě podmínek platných pro daného odběratele a aplikuje příslušné ceny. Obchodník má k dispozici nástroje pro kalkulaci individuálních slev a kontrolu předpokládané marže.

Při sjednání obchodu jednoduše vystavíte přijatou objednávku na základě nabídky. Díky tomu ušetříte čas a omezíte nepříjemné chyby, které by vznikly nedodržením cen nebo jiných podmínek daných nabídkou.

Podrobný výpis vlastností modulu pro správu objednávek

Další informace