B2E – Zaměstnanecký portál

Webová aplikace Varia, se kterou vyřídíte personální a mzdovou agendu jednoduše, bezpečně, online a bez papíru.

Postará se o digitalizaci mzdové i personální agendy

Webová aplikace B2E – Zaměstnanecký portál představuje online komunikační kanál mezi zaměstnanci a personálním či mzdovým oddělením. Díky aplikaci si mzdová účetní či personalistka může se zaměstnanci sdílet, předávat, zobrazovat náhledy i potvrzovat všechny potřebné dokumenty v elektronické podobě.

Zjistit cenu

S pomocí aplikace B2E – Zaměstnanecký portál můžete online potvrzovat či předávat tyto dokumenty:

  • Výplatní lístky
  • Prohlášení poplatníka daně
  • Žádost o roční zúčtování daně
  • Podklady pro roční zúčtování daně (školkovné, úroky, z hypotéky, čestné prohlášení na manželku/manžela atd.)
  • Potvrzení o zdanitelných příjmech
  • ELDP (Evidenční listy důchodového pojištění)
  • Smlouvu
  • Mzdový výměr

Největší přínosy aplikace B2E – zaměstnanecký portál

Aplikace zjednoduší komunikaci zaměstnanců se mzdovým či personálním oddělením. Zaměstnanci si vyřídí vše potřebné klidně z home office.

Žádné papírování, ruční vyplňování, fyzické podepisování, tisknutí či skenování. Všechny důležité dokumenty zaměstnanci vyřídí elektronicky.

Zaměstnanci najdou v aplikaci přehledně na jednom místě všechny důležité mzdové i personální dokumenty.

Pro přístup do aplikace stačí internetový prohlížeč. Navíc je optimalizovaná pro počítače i mobilní zařízení.

Díky aplikaci získáte digitální archív. Uchováte tak všechny dokumenty, jednoduše dohledáte historii a vyhnete se jejich ztrátě.

Aplikace přináší také rychlejší a přehlednější schvalování. Dokumenty můžete autorizovat na jedno kliknutí.

Jak aplikace funguje?

V systému Vario stačí, když mzdová účetní vygeneruje elektronický formulář a pošle upozornění zaměstnanci do e-mailu. Ten otevře odkaz, v aplikaci zkontroluje údaje a potvrdí. Dvě kliknutí a je hotovo.

Zdeňka Cmíralová mzdová specialistka ERP systému Vario

Fungování z pohledu mzdové účetní a zaměstnance

Mzdová účetní

Mzdová účetní pracuje dle svých zvyklostí s desktopovým Variem, kde mimo jiné vidí všechny dokumenty, ať už se pohybuje v modulu Mzdy, Personalistika nebo v Personálním managementu. Zároveň přímo ve Variu generuje formuláře, které zaměstnanec vidí a schvaluje v aplikaci.

Zaměstnanec

Zaměstnanec se jednoduše přes webový prohlížeč dostane do aplikace, kde má všechny dokumenty, které kdy předal do mzdové účtárny. Kromě jejich potvrzení může také přidávat dokumenty nové či se podívat do historie.

Zjistit cenu
Bezpečnost na prvním místě

Bezpečnost na prvním místě

Bezpečnost a transparentnost je samozřejmostí. Aplikace využívá šifrování a bezpečný HTTPS protokol. Přístup je podmíněn přihlašovacími údaji, heslem či PIN kódem a zároveň se řídí se platným oprávněním. Na případné změny v již zaslaných dokumentech aplikace uživatele upozorní.

Vše podle zákona

Vše podle zákona

Můžete být v klidu, potvrzení dokumentů jedním kliknutím má oporu v platné legislativě. Podle zákona č. 170/2017 Sb. je totiž elektronický souhlas zaměstnance zcela postačující, pokud je zajištěna jeho jednoznačná identifikace v rámci interního podnikového systému. Díky tomu můžete B2E – Zaměstnanecký portál používat bez digitální identity či klasického elektronického podpisu.

Zprovoznění za 4-6 hodin

Zprovoznění za 4-6 hodin

B2E – zaměstnanecký portál je samostatná aplikace Varia. Snadno a rychle ji zprovozníte za cca 6 hodin. Implementace obsahuje vytvoření HTTPS certifikátu, instalace aplikace, vygenerování přihlašovacích údajů pro zaměstnance, zaškolení pracovníků personálního či mzdového oddělení a nasazení aplikace do ostrého provozu.

Požádejte si o záznam webináře, kde jsme aplikaci představovali

V prosinci roku 2022 jsme aplikaci B2E – zaměstnanecký portál představovali na samostatném webináři. Během 30 minut jsme aplikaci představili a také prakticky ukázali. Máte zájem podívat se na záznam webináře?

Mám zájem

Kromě práce s B2E – zaměstnaneckého portálu… Co všechno nabízí ERP systém Vario?

Vario je komplexní nástroj na řízení celé firmy. Poslouží vám jako účetní systém, CRM, výrobní systém, skladový systém či personální a mzdový systém. Pokryje skutečně celou firemní agendu.