Přepisování údajů z papírových faktur stojí čas a zvyšuje chybovost. Proto jsme ve spolupráci s firmou Angel´s Accounting připravili řešení, které se automaticky napojí na vytěžená data z faktur a přenese je do Varia. Odbourání ručního přepisování považujeme za první krok k digitalizaci účetnictví.
„Nechci už platit za neodbornou práci, kdy někdo rozbaluje obálku s doklady a všechny důležité údaje následně překlepává do systému.“
V podobném duchu se neslo přání klienta, které bylo na začátku naší spolupráce s firmou Angel´s Accounting.
Cíl byl jednoduchý. Automaticky se napojit na vytěžená data z přijatých faktur nebo pokladních stvrzenek, které jsou v digitální podobě, a následně je opět bez lidského zásahu importovat do Varia. Hlavně, ať se nemusí nic přepisovat.
A povedlo se. Máme za sebou úspěšné spuštění u pilotního zákazníka.
„Řešení bych doporučil každému, kdo každý měsíc pracuje s velkým množstvím přijatých faktur nebo pokladních stvrzenek. Vyhnete se papírování, přepisování i překlepům“ vysvětluje Roman Vostrý, jednatel firmy Angel´s Accounting.
„Je to cesta, jak efektivně pracovat s dokumenty v 21. století. Pokud se klientovi povede dosáhnout stavu, kdy všichni dodavatelé zasílají doklady na jednu e-mailovou adresu, dokáže zautomatizovat celý proces vstupu dat a úplně se tak vyhnout papírové formě,“ přibližuje Roman Vostrý cestu k digitalizaci účetnictví. „Nesmíme zapomenout ani na elektronický podpis a časová razítka, abychom ustáli průkaznost dokumentů“.
„Nebavíme se zde o samotném vytěžování dokladů. Naší parketou je automaticky se na vytěžená data napojit a přepsat je na správné místo do Varia. Navíc s možností přidat dodatečné informace, jako například středisko či předkontaci,“ upřesňuje za Vario princip fungování obchodnice Radka Aschenbrennerová.