Vario pomohlo nastartovat e-shop sportovna.cz a následně i zvýšit jeho obrat o 61 %

Vario pomohlo nastartovat e-shop sportovna.cz a následně i zvýšit jeho obrat o 61 %

Když se česká firma Prorok Sport chtěla pustit do prodeje přes e-shop, narazila na limity svého tehdejšího podnikového systému. Po přechodu na Vario ale mohl podnik nejen vytvořit e-shop, ale také podstatně zefektivnit svůj chod.

Prorok Sport je provozovatelem prodejny sportovního vybavení Intersport v Rožnově pod Radhoštěm, kromě které provozuje i specializované pobočky v Brně a Olomouci. Původně firma fungovala jen v kamenných prodejnách, postupem času se ale vedení rozhodlo založit vlastní e-shop sportovna.cz. Tehdy používaný informační systém ale na tento úkol nepostačoval a zástupci Prorok Sport se proto museli porozhlédnout po alternativě. 

Řešením se stal ERP systém Vario, který splňoval všechny požadavky firmy. Mezi ty patřila nejen schopnost plně komunikovat s e-shopem, ale také zvládat ostatní agendy. Vizí společnosti bylo sjednocení všech procesů do jednoho systému, od skladů až po fakturaci. V roce 2019 tak byl spuštěn nový e-shop sportovna.cz, který se díky propojení s Variem synchronizuje se skladem za pouhé dvě minuty.  

V roce 2020 pak pandemie koronaviru omezila provoz kamenných prodejen a Prorok Sport tak náhle musel řešit nával objednávek přes e-shop. I zde se firma obrátila na Vario a implementovala řešení Vario WMS. Jeho základem je webová aplikace komunikující s Variem, kterou podnik zkombinoval se skladovými čtečkami čárových kódů a skladovými moduly v samotném Variu. Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat – obrat e-shopu se zvýšil o 61 % a hodnota jedné objednávky vzrostla o 53 %.  

V čem ještě Vario firmě Prorok Sport pomohlo a co na Vario říkají samotní představitelé firmy? To se společně s dalšími informacemi dozvíte v plném textu případové studie dostupném na odkazu níže.  

Přejít na případovou studii