CRM a řízení obchodních aktivit

Software pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) a prodej je jedním z nejdůležitějších nástrojů podnikání. Do Varia si uložíte veškeré zákaznické informace, nákupní zvyklosti, obchodní historii klientů, evidenci objednávek. Přizpůsobí se jakémukoli obchodnímu modelu.

Kompletní evidence obchodního případu na jednom místě

Kompletní evidence obchodního případu na jednom místě

Segmentace a kategorizace zákazníků

Segmentace a kategorizace zákazníků

Maloobchodní prodejna

Maloobchodní prodejna

Moduly

Maloobchodní prodej

Vario je možné propojit jak s internetovým obchodem, tak také s běžnou maloobchodní prodejnou.

Při propojení s maloobchodní prodejnou je zajištěn především rychlý prodej služeb a zboží. Jednoduché uživatelské rozhraní pro obsluhu se zachováním všech pokročilých funkčností systému.

K prodejně můžete pro urychlení odbavení přidat čtečku čárových kódů, zákaznický displej nebo monitor a peněžní zásuvku.

Klíčové funkce

  • Evidence veškerých obchodních kontaktů
  • Řízení obchodních kampaní a příležitostí
  • Evidence obchodních aktivit
  • Segmentace a kategorizace zákazníků
  • Napojení na rejstříky (ARES, CreditCheck)
  • Provázanost s ostatními částmi systému

Vyzkoušet demo zdarma

Demoverze je ZDARMA. Stačí vyplnit kontakt a my vám poradíme, jak se s programem rychle seznámit.

Demo

    Vario není pouze o obchodu.
    Vytvořte si podnikový systém na míru!