Vario se přizpůsobí. Ty můžeš zůstat svůj.

Přátelská
atmosféra

Práce a soukromí
v rovnováze

Lukrativní
IT obor

Už během pohovoru mě oslovila přátelská a vstřícná atmosféra. Nabíjí mě a motivuje k další práci. Kolegové mě podporují a přejí mi úspěch, což se jim snažím vracet, aby měli z práce stejnou radost jako já.

Jiří Dvořákředitel oddělení podpory

Proč pracuji 11 let v této firmě? Protože mě baví různorodost práce, kterou dělám, je zde dobrý kolektiv, vzájemně si pomáháme a stala se z nás perspektivní firma se silným postavením na trhu.

Zdena Cmíralovákonzultantka

Líbí se mi, že to u nás není jen o práci. V létě třeba chodíme na nohejbal. Martin to je dobrej hlavičkář, Michal vybere všechno zezadu, Zdenda dává pořád ty svoje šmudly za síť a Michal pak kroutí očima. Potom si zajdeme na pivo, teda až na Zdendu, ten jen nealko.

Aleš Čapekprogramátor

Otevřené pozice

Obchodník

Praha

Orientujete se na trhu podnikových systémů? Baví vás jednat s novými klienty a udržovat kontakt s těmi stávajícími? Hledáme obchodníka na hlavní pracovní poměr, který už má za sebou nějakou praxi a chce se stát součástí týmu jednoho z nejvýznamnějších českých ERP systémů.

Jaká práce Vás čeká?

  • Jednat se zájemci o systém Vario.
  • Prodávat informační systémy pro malé a středně velké společnosti.
  • Spolupracovat s týmem odborných konzultantů.

Hledáme komunikativního a příjemného člověka

Očekáváme, že umíte řešit nové obchodní příležitosti a také Vás to baví. Měli byste mít pozitivní přístup k obchodování a umět se s každým domluvit. Potřebujeme člověka, který bude skvěle reprezentovat a umět zákazníkům vysvětlit všechny výhody našich systémů. Pracovat budete samostatně i v týmu.

Co čekáme od nového kolegy:

  • úspěšnou praxi v obchodování,
  • flexibilitu a samostatnost,
  • řidičský průkaz a ochotu cestovat za zákazníky.

Výhodou u pohovoru pro vás mohou být znalosti v oboru IT, aktivní angličtina a znalost firemních procesů a účetnictví.

Novému kolegovi nabízíme:

  • finanční ohodnocení podle dosažených výsledků,
  • dovolenou navíc podle odpracovaných let,
  • příspěvek na stravování,
  • příspěvek na životní a penzijní připojištění,
  • kartu MultiSport,
  • a další pracovní benefity, o kterých si promluvíme na pohovoru.

Pro pohodlnou práci dostanete notebook a telefon.

Doprava do kanceláře je jednoduchá. Nové sídlo, kam jsme se přestěhovali na začátku roku 2020, máme pár kroků od tramvaje, autobusu i metra (Invalidovna).

Čekáme na Vás. Pojďte k nám pomáhat lidem

ERP systémy patří mezi lukrativní obory s budoucností. Ale nejlepší na práci kolem Varia je, že pomáháte konkrétním lidem a firmám.

Pošlete životopis s krátkým motivačním dopisem a přidejte se k nám.

Mám zájem

Konzultant

Praha

Hledáme konzultanta, který bude nasazovat Vario do firem a řešit konkrétní požadavky uživatelů. Jestli Vás baví práce s lidmi, vyznáte se v účetnictví a máte rádi pestrou práci, určitě se nám ozvěte!

Jakého člověka hledáme?

Potřebujeme komunikativního a spolehlivého konzultanta, který zvládne samostatnou práci i spolupráci v menším týmu. Budete nasazovat software Vario ve firmách, které jsou zaměřené na velmi odlišná odvětví výroby nebo služeb. Proto od vás očekáváme zájem o odlišnosti a specifika zákazníků a také snahu vymyslet co nejlepší řešení pro každého klienta.

Co přesně u nás budete dělat?

Především denně komunikovat s klienty a nastavovat jim Vario:

  • nejprve vyhodnotíte potřeby klienta,
  • pak mu navrhnete vhodné řešení,
  • uvedete u něj informační systém do praxe,
  • zaškolíte uživatele, aby zvládli používat software a pracovní postupy, které pro ně navrhnete,
  • budete fungovat i jako technická podpora na telefonu,
  • klienti se na Vás budou obracet s žádostmi o konzultace, servisy i další školení,
  • budete jim navrhovat rozšíření systému na míru.

Hledáme Vás, pokud:

  • je pro Vás zákazník tím nejdůležitějším,
  • dokážete se vcítit do jeho potřeb a situací, které řeší,
  • máte bravurní komunikační schopnosti,
  • myslíte analyticky,
  • máte obecný přehled o podnikových procesech a také všeobecný přehled o IT, ERP systémech, databázích a OS,
  • na základní úrovni zvládáte MS SQL server a terminálové služby,
  • znáte jazyk SQL,
  • máte středoškolské nebo vyšší vzdělání,
  • jste aktivní řidič a bez problémů vyjedete ke klientovi.

Výhodou u pohovoru pro Vás bude, pokud máte zkušenosti z podobné pozice u jiné softwarové firmy, základní přehled o účetních zákonech a orientujete se v MS Access.

Ve všem důležitém Vás navíc rádi zaškolíme. Předpokládáme ale Váš zájem o soustavné vzdělávání a o nové informace z oblasti účetnictví. Navíc má u nás každý šanci profesního růstu i příležitosti k rozšiřování znalostí.

Víme, že konzultantská práce není snadná a občas může být kontakt s klienty náročný.

Abychom Vám práci co nejvíc zpříjemnili, připravili jsme Vás bonusy:

  • peníze navíc za vaši skvělou práci,
  • příspěvky na stravování,
  • příspěvky na životní a penzijní pojištění,
  • kartu MultiSport
  • a další zaměstnanecké výhody jako třeba dovolenou navíc za odpracované roky.

Jako konzultant  Varia budete velmi důležitý člověk, na kterého se obrací klienti ve složitých situacích. Vaše práce bude 100% užitečná a lidé Vás budou denně utvrzovat v tom, že jim pomáháte.

Díky tomu, že je každý klient úplně jiný, se budete stále pohybovat v úplně odlišných byznysech a zjišťovat o nich zajímavé informace.

Čekáme na Vás. Pojďte k nám pomáhat lidem

ERP systémy patří mezi lukrativní obory s budoucností. Ale nejlepší na práci kolem Varia je, že pomáháte konkrétním lidem a firmám.

Pošlete životopis s krátkým motivačním dopisem a přidejte se k nám.

Mám zájem

Pracovník podpory

Praha

Vítáme Vás, už na Vás čekáme, tak se ani nezouvejte. Vyvíjíme u nás informační systém Vario (vyrostla na něm třeba Alza). Připravili jsme Vám místo v týmu technické podpory. Jestli chcete získat zkušenosti z lukrativního oboru, zajímají Vás technická témata a rádi komunikujete s lidmi, tak věřte, že tohle místo se Vám bude líbit.

Čím strávíte den v práci?

Jako pracovník technické podpory budete neustále v kontaktu s uživateli systému. E-mailem, telefonicky nebo osobně jim budete radit, odpovídat na dotazy a řešit jejich požadavky.

Jde o 100% užitečnou a pestrou práci, kdy dennodenně pomáháte lidem, firmám a radíte jim i nad rámec jejich otázek. Kromě toho uživatele také školíte a rozšiřujete jejich systém o nové funkcionality.

Jste náš člověk, jestli…

Tahle práce je pro Vás jako dělaná, jestli Vás baví komunikace s lidmi, technická témata a zároveň se rád/a vzděláváte, protože víte, že v oblasti softwaru je to jedna novinka za druhou. A co Vás určitě potěší – přivítáme klidně absolventa.

Jaké máme další požadavky? Stačí nám, když:

  • budete komunikativní,
  • myslíte analyticky,
  • Vás nerozhodí nepříjemný člověk,
  • si rád zařídíte auto.

U pohovoru nám spadne brada, když budete mít zkušenosti z podobné pozice, budete znát účetní legislativu, jazyk SQL, MS Access a základy správy MS SQL serveru.

Na co se můžete těšit?

  • stálý plat + odměny, které záleží na Vašich výkonech,
  • dovolenou navíc podle odpracovaných let,
  • příspěvky na stravování,
  • příspěvky na životní a penzijní pojištění,
  • kartu MultiSport,
  • sick day,
  • home office,
  • pružnou pracovní dobu.

Kromě toho určitě oceníte příjemný kolektiv, pohodovou atmosféru, prostor pro Vaše názory a nové kanceláře na pražské Rustonce. kam se lehce dostanete MHD (Invalidovna).

Pořád Vás to zajímá? Dejte nám vědět

Jestli Vás tato pozice zaujala, pošlete nám na e-mail job@vario.cz životopis a motivační dopis, ve kterém stačí krátce napsat, proč byste chtěli pracovat v Altusu.

Mám zájem

Frontend developer

Praha

Proč dělat frontend developera ve Variu?

  • Budeš tvořit a ovlivňovat klíčový projekt celého Varia – webovou aplikaci.
  • Svoje nápady uplatníš, ať už se bude řešit návrh, analýza nebo třeba dokumentace.
  • Staneš se součástí menšího ale o to zkušenějšího týmu vývojářů. Takže na to nebudeš sám/sama.

Na čem bys pracoval/a?

V ASP.Net bys vyvíjel/a uživatelské rozhraní nové webové aplikace, díky které přes 1.600 firem, které běží na Variu, bude mít svůj ERP systém online.

Jaké máme požadavky?

  • Praktické zkušenosti s technologiemi HTML5. CSS3, JavaScript a TypeScript.
  • Spolupracovat, komunikovat a odpovědně dotahovat věci do cíle.

Co ti nabízíme?

  • Atraktivní stabilizovaný projekt, který potrvá, dokud bude Vario… Takže navěky 😊
  • Zavedené postupy, podporu v rozvoji a možnost se vzdělávat.
  • Sympatický kolektiv a neformální pracovní prostředí.
  • Jednoduchá doprava do práce. Nové kanceláře máme pár kroků od tramvaje, autobusu i metra (Invalidovna).
  • Systém zajímavých zaměstnaneckých benefitů
Mám zájem
Spokojenost na prvním místě

Spokojenost na prvním místě

Práce musí bavit. Za tím si stojíme. Podle toho se k lidem chováme. Na všem se dokážeme domluvit. I tady platí, že všechno jde.

Prostory, které ještě voní novotou

Prostory, které ještě voní novotou

Najdeš nás hned vedle zastávky Invalidovna. V moderních prostorách pražské Rustonky. Sídlo tak nové, že jsme ještě ani nestihl uklidit čerstvě přestřiženou pásku.

Menší tým, větší týmový duch

Menší tým, větší týmový duch

Jsme kolegové, jsme kamarádi. Plánujeme společné akce. Grilujeme, sportujeme a hlavně… Táhneme za jeden provaz.