Zkroťte svůj sklad s aplikací Vario WMS

Zkroťte svůj sklad s aplikací Vario WMS

Skoncujte jednou provždy s nepořádkem ve skladových zásobách i operacích. S Vario WMS získáte praktického pomocníka na řízení a automatizaci skladu. Pomůže s rychlým vyskladněním objednávek, poskytne aktuální přehled o tom co a kde se právě nachází, poradí skladníkovi při pohybu... Váš sklad bude fungovat online.

Co je to Vario WMS a jaké funkce nabízí?

Jedná se o moderní webovou aplikaci pro uživatele ERP systém Vario, kterou jsme navrhli pro řízení a automatizaci veškerých skladových procesů.

Vario WMS je ideální pomocník pro obchodní firmy, výrobní podniky a jakékoliv jiné společnosti zpracovávající denně velký objem zakázek i skladových položek.  

Řešení Vario WMS stojí na čtyřech základních stavebních kamenech:

  1. Aplikace Vario WMS
  2. Čtečky čárových kódů
  3. Sklad pokrytý čárovými kódy
  4. Modul sklad ERP systému Vario

Velkou výhodou je, že Vario WMS pracuje nad stejnými daty jako samotný ERP systém Vario. Nemusíte tak řešit žádné integrace, synchronizace ani propojení pomocí API. Ve výsledku to přináší snadnější implementaci a jistotu, že všichni pracují se stejnými daty. Odpadá také nepříjemná starost v podobě hledání a komunikace s dalším dodavatelem.  

Co do funkcí aplikace pokrývá všechny rutinní skladové operace. Konkrétně pak ve Variu WMS naleznete mimo jiné i následující:

  • aktuální skladová evidence,
  • kontrola příjmu a výdeje,
  • prodeje ze skladu,
  • převod zboží mezi pobočkami,
  • vychystání zboží k expedici,
  • příjem i výdej bez kontrolního seznamu,
  • zaklízení příjmu na pozice,
  • inventuru.

ERP Vario WMS nahled

Jaké jsou největší přínosy řešení Vario WMS?

  1. Přehledná skladová evidence: Díky aplikaci přesně znáte aktuální polohu i počet každé položky ve skladu. Vždy tak máte přesné informace o stavu skladových zásob a můžete včas reagovat na nedostatek konkrétních artiklů. 
  2. Zrychlení a optimalizace skladových operací: Vario WMS vám umožní převést skladovou agendu do elektronické online podoby. Výrazně tím zjednodušíte, zefektivníte a urychlíte naskladnění, vyskladnění, přesuny i inventury.
  3. Naplno využité kapacity skladu: Díky přesnějším a aktuálním informacím o umístění, množství a rozměrech všech položek výrazně lépe využijete skladovací prostory. Zvýšíte tak své kapacity i bez nutnosti zvětšit sklad.
  4. Nulová chybovost: Zbavením se manuálního zadávání práce a přepisování dat z papíru odstraníte chyby způsobené lidským faktorem, ať už se jedná o špatně zadané údaje, překlepy v jednotkách či záměna zboží při expedici objednávek.
  5. Snadná obsluha i zaškolení: Díky intuitivnímu rozhraní a elektronickým čtečkám je obsluha aplikace nanejvýš jednoduchá. Kromě zrychlení práce zaměstnanců si tak výrazně usnadníte i zaškolování skladníků i případných brigádníků. 

Inspirujte se spokojeným zákazníkem

Česká společnost Yssen Tools patří mezi přední dodavatele profesionálního náčiní, nástrojů a spojovacího i spotřebního materiálu. Mezi jejími zákazníky nalezneme velké podniky jako například Severočeské doly či elektrárnu v Tušimicích. Není proto divu, že firma pracuje s velkým objemem zakázek a na jejím skladu se nachází až 8000 druhů položek. Zvládat tak velké množství položek i objednávek by bylo nemyslitelné bez kvalitního systému na řízení skladu.

Právě zde vedení firmy Yssen Tools dalo na doporučení konzultantů systému Vario a pustilo se do implementace aplikace Vario WMS.

Oproti dříve používaným metodám z velké části závisejících na ruční práci a paměti konkrétních zaměstnanců se firmě podařilo při vyřizování zakázek ušetřit až 100 člověkohodin ročně, a především až čtyřnásobně zrychlit inventuru. Čtečky také Yssen Tools umožnily nejen podstatně zrychlit proces onboardingu nových zaměstnanců, ale také v případě potřeby najímat a rychle zaškolovat brigádníky.

Celý příběh Varia WMS a Yssen Tools naleznete v samostatné případové studii.