[Altus Portal] Šetřete místo. Altus Portal vám nabízí bezpapírovou kancelář

[Altus Portal] Šetřete místo. Altus Portal vám nabízí bezpapírovou kancelář

Pořadače s firemními směrnicemi a ostatními dokumenty lemují všechny obvodové stěny místnosti, ale ten správný se vám nedaří najít? Vypadá takto i vaše kancelář? Pak je ten pravý čas na změnu. S Altus Portal budete mít všechny důležité dokumenty přehledně uspořádané a dosažitelné z vašeho počítače.

Pořadače s firemními směrnicemi a ostatními dokumenty lemují všechny obvodové stěny místnosti, ale ten správný se vám nedaří najít? Vypadá takto i vaše kancelář? Pak je ten pravý čas na změnu. S Altus Portal budete mít všechny důležité dokumenty přehledně uspořádané a dosažitelné z vašeho počítače.

Znáte to. Volá vám klient a vy potřebujete rychle najít jeho objednávku a kdo ji ve vaší společnosti schválil. Jenže tuto informaci v podnikovém systému nedohledáte. Na pár kliknutí ji ale zjistíte z Altus Portal.

Altus Portal je ideální pro správu firemní dokumentace

Altus Portal ale nevyužijete jen ke správě smluv a dokumentů. Jeho funkce oceníte také v případě interních firemních dokumentů. Ať už se jedná o novou firemní směrnici, nebo pozvánku na večírek, vše budete mít na jednom místě.

V uživatelsky přívětivém prostředí, které se podobá blogovým editorům, snadno vytvoříte nový dokument, kam napíšete vše potřebné. Můžete do něj dokonce vložit obrázky, videa nebo odkazy. Dokument poté sdílíte s uživateli nebo skupinami uživatelů, které vyberete.

Komentujte nebo hlasujte

Všichni, kteří mají k dokumentu potřebný přístup, ho pak mohou připomínkovat. Dokument můžete také upravovat. Abyste se v provedených změnách snadno zorientovali, umožňuje Altus Portal sledování změn. Předejdete tak nepřehlednému škrtání v tištěné verzi a její neustálé přepisování a tištění znovu.

Pokud pak posíláte třeba pozvánku na večírek, nemusíte obcházet všechny zaměstnance jednotlivě s otázkou, zda se jim termín hodí. Jednoduše k článku přidáte anketu, ve které budou uživatelé hlasovat.

Nový zaměstnanec dostane všechny dokumenty na pár kliknutí

Při nástupu nového zaměstnance ho musíte seznámit se všemi platnými směrnicemi a pravidly. Obvykle to znamená všechny je vytisknout  a nechat podepsat.. Občas se ale stane, že na něco zapomenete, nebo pak marně hledáte, kam jste podepsané dokumenty založili. A problém je na světě.

Díky Altus Portal to už ale nemusíte řešit. Stačí nového zaměstnance přidat do příslušné skupiny a obdrží přístup ke všem potřebným dokumentům.. A navíc vám elektronickým podpisem snadno potvrdí, že se s dokumenty seznámil.

Přístup i z dovolené

Další nesporná výhoda oproti papírovým dokumentům je, že ty v Altus Portal máte přístupné stále a odkudkoliv. Stačí vám jen internetový prohlížeč. Důležitou směrnici či schvalovanou fakturu tak zobrazíte třeba i na tabletu na dovolené v Austrálii.

Jestli vás Altus Portal zaujal a chcete se dozvědět další informace, objednat si prezentaci ve firmě nebo vyzkoušet demo verzi zdarma, kontaktujte nás.

Další články o Altus Portal