Jste uživatel ERP systému Vario a potřebujete s něčím pomoct? Přesně pro takové případy máme k dispozici aplikaci technické podpory HelpDesk – praktického pomocníka, se kterým se rychle a jednoduše spojíte s naší technickou podporou.
Obsah
Při vývoji ERP systému Vario jsme dbali a stále dbáme nejen na variabilitu a schopnost přizpůsobit se požadavkům každé firmy, ale také na co nejvyšší spolehlivost a uživatelskou přívětivost. Přesto je u informačních systémů přirozené, že se jeho uživatelé dostanou do situace, kdy potřebují pomoct. V tento okamžik nastupuje náš tým technické podpory. Jeho členové jsou uživatelům k dispozici a ochotně pomohou s řešením všech požadavků. Aby pak byla komunikace s podporou co nejsnazší a nejrychlejší, máme pro uživatele připravenou webovou aplikaci HelpDesk.
K samotné aplikaci můžete přistupovat dvěma způsoby – buď pomocí internetového prohlížeče nebo přímo z rozhraní systému Vario. Menší požadavky vám aplikace pomůže vyřešit i bez nutnosti kontaktovat podporu. Pro tento účel aplikace disponuje vyhledávací funkcí, která na základě vámi zadaných klíčových slov vyhledá relevantní dokumentaci z našich webových stránek.
Pokud ale dokumentace nepomůže, nastupují samotní konzultanti. Zde stačí jen sepsat stručný popis problému, připojit případné přílohy a následně požadavek jedním kliknutím odeslat. Pracovníci technické podpory vám stejným kanálem doručí odpověď, na kterou můžete v případě potřeby obratem reagovat. Detailnější popis celého procesu naleznete na stránce Jak pracovat s aplikací technické podpory.
Aplikace získáte automaticky se servisním programem Maintenance, díky kterému máte k dispozici nejen technickou podporu, ale také pravidelné legislativní aktualizace software a možnost přechodu na vyšší verzi Varia bez nutnosti dodatečných poplatků. Do samotné aplikace se pak přihlásíte pomocí registrovaného e-mailu a sériového čísla vašeho systému Vario.