Jak efektivně řídit rostoucí e-shop? Klára Cerovská vysvětlovala v magazínu CzechCrunch

Jak efektivně řídit rostoucí e-shop? Klára Cerovská vysvětlovala v magazínu CzechCrunch

Přečtěte si článek na portálu CzechCrunch, ve kterém ředitelka Varia Klára Cerovská hovořila o výhodách napojení e-shopu na ERP systém.

Webový portál CzechCrunch se zaměřuje na startupy, byznys, technologie a další aktuální témata včetně oblasti e-commerce. Právě o posledně jmenovaném tématu jsme mluvili  s redakcí portálu CzechCrunch. S ředitelkou Varia Klárou Cerovskou probrali výhody a specifika propojení e-shopu na ERP systémem.

Ve výsledném článku se tak mimo jiné dočtete:

  • kdy je vhodné začít uvažovat o spojení e-shopu s ERP systémem,
  • co vás propojení bude stát a jak vlastně funguje,
  • jak konkrétně ERP systém vašemu e-shopu pomůže.

Vedle toho zde naleznete i příklad úspěšného e-shopu, který díky Variu naplno rozvinul svůj potenciál a zvládl výzvu v podobě kombinace e-shopu a kamenných prodejen.

V České republice je v provozu přes 40 tisíc e-shopů, což z nás dělá evropskou velmoc. Internetové obchody provozují velcí hráči, ale zejména v posledním pandemickém roce se do online světa vydali i ti nejmenší. Právě u nich postupem času dochází k momentu, kdy se z e-shopu stává větší byznys a obchodník řeší, jak zvládnout narůstající agendu a začít ho efektivně řídit.

„Standardním krokem v takovém případě je napojit e-shop na ERP systém,“ říká Klára Cerovská, ředitelka českého ERP systému Solitea Vario. Zkratka ERP (Enterprise Resource Planning) značí systém, někdy označován také jako „podnikový informační systém“, který je základem moderního firemního řízení. Firmy díky němu dokážou všechny své agendy řídit z jednoho místa.

„Může to být vše od výroby, vyskladnění, komunikace s dopravci, fakturace či další účetní transakce. Náš systém zároveň drží pravidla a řídí firemní procesy, uchovává potřebná data o zákaznících, zaměstnancích i produktech. Vše je na jednom místě,“ popisuje Klára Cerovská přednosti ERP systému Solitea Vario, který zákazníkům poslouží jako CRM, HR, účetní, WMS i výrobní systém. Jinými slovy se z něj může stát jakýsi mozek celé firmy, v němž se sbíhají veškeré informace.

Přečtěte si celý článek na portálu CzechCrunch