Pracujte ještě lépe s Variem

Pracujte ještě lépe s Variem

Chcete, aby vaše práce se softwarem Altus Vario byla ještě efektivnější? Navštivte naši rubriku Tipy a triky !

Chcete, aby vaše práce se softwarem Altus Vario byla ještě efektivnější? Navštivte naši rubriku Tipy a triky!

Hlavním cílem společnosti Altus software je spokojený zákazník. Během nasazování našeho informačního systému Altus Vario prochází potencionální klient několika kroky. Mezi ty hlavní patří prezentace systému, následuje jeho implementace a po samotném nasazení softwaru doporučujeme nezbytné školení uživatelů.

Po nutném zaškolení je náš klient schopen Altus Vario běžně používat. Pokud si ve výjimečných situacích neví rady, využije naší zákaznické linky. Chce-li se zdokonalit v konkrétní oblasti, může si vybrat z našich školení od specialistů, která pravidelně pořádáme. Pro ty nejnáročnější zde máme navíc rubriku Tipy a triky. V této sekci naleznete užitečné rady, které zefektivní a zpohodlní vaši práci.

Naše Tipy a triky pro vás již dnes obsahují množství odkazů na podrobné návody. Z výběru například tip jak hromadně naskladňovat či vyskladňovat, jak ušetřit čas pomocí kopírování či jak sloučit platby v modulu Banka a další.

Rubriku Tipy a triky na našich uživatelských stránkách pravidelně doplňujeme o další nápady a těšíme se, že i díky nim bude vaše práce se systémem Altus Vario jednodušší.

říjen 2012

Již 10 let si SP Bohemia udržují dokonalý přehled nad štěrkem a pískem

Firma SP Bohemia byla založena v roce 2000. Uživatelem softwaru Altus Vario je již deset let.

Tento dlouholetý klient společnosti Altus software provozuje štěrkovny a pískovny po celé České republice. Příkladem jsou Severočeské pískovny a štěrkovny, Plzeňské štěrkopísky s.r.o., Budějovické štěrkopísky spol. s r.o. nebo Sabia spol. s r.o.

Firma SP Bohemia softwarem Altus Vario řeší především oblast Účetnictví. Dosud proces účtování dokladů probíhal tak, že se z poboček posílaly emailem na centrálu. Dnes se všechny pobočky nasazují do online provozu. Tento projekt usnadní a zrychlí zadávání a účtování dokladů jednotlivých poboček.

Některé pobočky v rámci interních procesů využívají software Altus Vario také pro skladové hospodářství. Modul Sklad v těchto firmách umožňuje mimo jiné evidenci pohonných hmot pro vlastní spotřebu.

Ve firmě SP Bohemia došlo v letošním roce k úspěšnému převodu z Altus Vario 11 na Altus Vario 12.

V Altus Vario se obchoduje s dárky

Společnost Obchod s dárky je naším novým zákazníkem. Obchod s dárky provozuje několik internetových obchodů, které se specializují na dárky pro každou příležitost. Hlavním sortimentem e-shopů jsou originální dárky pro ženy, dárky pro muže či dárky na míru. Veškerá nabídka našeho nového klienta je k nalezení také na stránkách www.obchod-s-darky.cz

Společnost využívá software Altus Vario pro evidenci svých zákazníků a jejich objednávek. Tato data shromažďuje z několika e-shopů zároveň. Údaje o zákaznících a jejich objednávkách lze do Varia zadávat ručně nebo automaticky při vyplnění formuláře na e-shopu.

Ve firmě Obchod s dárky se při zpracování jednotlivých zakázek využívá hromadných funkcí Varia. Jedná se například o hromadné vystavovaní faktur nebo skladových dokladů, které navazují na proces odbavení. Odbavení zásilek je u tohoto internetového obchodu propojeno s partnerským modulem Expedice. Výrobcem tohoto zakázkového řešení je Altus Vario Partner společnost 4profit, s.r.o. Modul Expedice řeší proces zasílání zboží prostřednictvím smluvních přepravců, jako je např. PPL, DPD nebo Česká Pošta. Modul automatizuje tisk podkladů a štítků k zásilkám a díky integraci s programem Altus Vario eliminuje chyby, které obvykle vznikají při ručním přepisování adres.

Internetové obchody, které nabízejí osobní odběr či nákup v kamenné prodejně, mohou využít informační systém Altus Vario také pro hotovostní prodej. Tento proces je i u našeho klienta Obchod s dárky vyřešen pomocí modulu Prodejna.

V současné době u této firmy probíhá zavedení modulu Reklamace. Modul Reklamace slouží k evidenci reklamovaného zboží, díky níž bude mít náš klient okamžitý přehled o aktuálním stavu probíhající reklamace.