Ještě než vypuknou Vánoce, musí obchodníci, účetní nebo výrobci zvládnout adventní nápor zákazníků a všechno si přesně naplánovat. Zeptali jsme se týmu Altusu, jak vám Vario usnadní práci v předvánočním shonu.
Radka Aschenbrennerová
- obchodní ředitelka
- v Altusu pracuje 17 let
- O Vánocích velmi usnadní práci modul Expedice. Využijí ho například obchodníci, kteří mají spoustu práce s rozesíláním balíčků. Modul jim usnadní přípravu podkladů a komunikaci s dopravci.
- Jako obchodní ředitelce mi velkou radost dělá funkce pro fakturaci :-). Díky funkci Fakturovat zakázky uživatelé odbaví velké množství připravených zakázek či výdejek v jednom kroku.
Zdenka Cmíralová
- mzdová specialistka
- v Altusu pracuje 8 let
- Kolem Vánoc je velmi oblíbená šablona Dohoda o provedení práce v agendě Personalistika. Pomůže totiž zákazníkům s rychlým vyplněním DPP pro vánoční brigádníky – zrovna před Vánoci totiž nemá nikdo čas nazbyt.
- Mou oblíbenou funkcí je Hromadné zadávání mzdových složek. Usnadní zadávání mzdových složek pro větší množství zaměstnanců a poradí si třeba i se složkami náhrad, nemocí či OČR.
Michal Černý
- vedoucí technické podpory
- v Altusu pracuje 6 let
- S trochou nadsázky je při předvánočním shonu dobré zavřít Vario – třeba i automaticky při delší nečinnosti. A teď vážně: nejlepší je jednoznačně doplněk AVIS, protože prostřednictvím něj mohou uživatelé automaticky zapisovat a dále už jen ve Variu zpracovávat doklady. Díky tomu si ušetří zadávání dokladů, které by bylo před Vánoci extrémně náročné.
- Za nejvíce přínosnou funkci ve Variu považuji rozhodně samoinstalační balíček doplňkových a zakázkových řešen s příponou .vario. Předtím byla instalace potřebných rozšíření složitější, ale s novou funkcí zvládnou uživatelé na dvojklik snadno nainstalovat jakékoliv zaslané řešení během několika okamžiků.
Iva Cvrková
- product owner
- v Altusu pracuje 14 let
- Před vánočními svátky má mnoho našich klientů top sezonou. Ve Variu mohou využít předem nastavené objednací strategie a na ně navazující Průvodce vystavením objednávek. Tyto funkce usnadní plánování nákupu i schopnost pružně reagovat na požadavky z aktuálních zakázek. K rychlému hromadnému odbavení zakázek pak doporučuji použít Průvodce plněním zakázek.
- Aktuálně je mojí nejoblíbenější funkcí nová možnost Definice slev, která významně rozšiřuje variabilitu správy cenotvorby. Funkce je součástí prosincové aktualizace Varia.
Miroslav Doubrava
- konzultant technické podpory
- v Altusu pracuje 1 rok
- Velmi praktický je nejen před Vánoci Průvodce vystavením objednávek. Uživatelé si totiž vyberou nejvhodnější strategii objednávání pro každý produkt a díky tomu mohou upravit a snížit náklady na zásoby.
- Moje nejoblíbenější funkce je Podmíněné formátování. Uživatelé si nastaví vlastní barevné rozlišení dat v zobrazení a díky tomu na první pohled vidí třeba vyřízené zakázky či neuhrazené doklady. Podmínky mohou být i poměrně složité a výsledek je přehledný.
Julie Weisová
- účetní specialistka
- v Altusu pracuje 1 rok
- V prosinci účetním hodně pomáhá doplněk Časové rozlišení. Umožňuje na přelomu roku snadno rozdělit náklady a výnosy do správného období. Kromě toho je velmi praktické i zobrazení Doklady EU bez RCH v Přijatých dokladech. Zobrazení kontroluje, zda uživatelé nezapomněli zadat položky se zdanitelným plněním (EU, EU služba) v přijatých dokladech, které mají místo plnění EU. Zobrazení se používá při zpracování velkého množství přijatých dokladů z EU – když si účetní není jistý, zda má u všech dokladů přidaný řádek, který zpracovává DPH v režimu „reverse charge”. Zobrazení ukáže přijaté doklady z EU, u kterých řádek s DPH v režimu „reverse charge” chybí.
- Moje nejoblíbenější funkce jsou Souvislosti. Díky nim lze snadno dohledat navazující doklady z jednoho místa.
Chcete číst i další novinky a zajímavosti z Altusu? Sledujte nás na Facebooku nebo Twitteru a nic vám neuteče.