Skrýt menu
Skrýt formulář

Když si nevíte rady při práci s programem Altus Vario

Nápověda

Když si nevíte rady při práci s programem Altus Vario

Nápověda

Ačkoli máte přístup k přímým službám zákaznické podpory, nezapomínejte plně využívat dokumentaci k programu Altus Vario, tzv. kontextovou nápovědu. Stačí stisknout klávesu F1 a objeví se stránka se základním popisem otevřené agendy a hypertextovými linky na související texty. Vždy tak máte k dispozici kompletní nápovědu.

V některých případech můžete využít dalšího pomocníka, a to kontextovou nápovědu ke konkrétnímu poli formuláře, ve kterém se momentálně nachází kurzor. Nápovědu vyvoláte stisknutím klávesy F1. Podobně poslouží kombinace kláves Shift + F1. Kurzor myši získá „přidanou hodnotu“ v podobě malého otazníku. Poté stačí kliknout do vybraného pole. Pokud je k tomuto prvku přiřazen odpovídající dokument nápovědy, otevře se.

 

Otázky a odpovědi

Průběžně aktualizujeme databázi Často kladených dotazů, která vzniká především díky vám, uživatelům, při práci s programem Altus Vario. Doporučujeme sledovat časté dotazy na odkazovaných stránkách, protože je pravděpodobné, že zde najdete odpověď k aktuálnímu problému. K rychlému nalezení požadované informace vám spolehlivě poslouží fulltextové vyhledávání (pole s tlačítkem Hledat).

 

Služba podpory registrovaných zákazníků – Help Desk

Internetovou helpdeskovou aplikaci naleznete na adrese http://helpdesk.altus.cz. Před jejím používáním je nutná registrace. Stačí zadat sériové číslo Varia a platný e-mail. Aplikace se po zadání vašeho dotazu nejdříve pokusí vyhledat odpověď pomocí klíčových slov v rozsáhlé Znalostní databázi. Pokud je výsledek neuspokojivý, ujímá se řešení požadavku konzultant, který se snaží váš dotaz v co nejkratším čase vyřešit.

 

Telefonická podpora

Přestože službu telefonické podpory v období uzávěrek a legislativních změn posilujeme, může se stát, že jsou linky plně vytíženy a zákazníci mohou ve frontě čekat. Prosíme vás o věcné a rychlé vyřízení telefonátu, linky zbytečně neblokujte a raději využívejte aplikace Help Desk.

 

E-mail

Krajní možností je zaslat svůj dotaz e-mailem nebo kontaktním formulářem. Takto došlé dotazy jsou zpracovávány průběžně. Ve svém dotazu nezapomeňte uvést jméno vaší firmy a licenční nebo sériové číslo software Altus Vario.