Vario nahradilo firmě URP dva programy využívané pro maloobchodní prodej

Vario nahradilo firmě URP dva programy využívané pro maloobchodní prodej

Plně nahradit starý systém a propojit nové řešení s e-shopem. To byly dva hlavní požadavky, které měla společnost URP prodávající mobilní telefony na nového dodavatele ERP systému.

Plně nahradit starý systém a propojit nové řešení s e-shopem. To byly dva hlavní požadavky, které měla společnost URP prodávající mobilní telefony na nového dodavatele ERP systému.

Firma začala hledat nové řešení ve chvíli, kdy původní dodavatel softwaru přestal svůj produkt aktualizovat. Společnost ho tak nedokázala napojit na nový e-shop.

Prodejce mobilů při hledání poskytovatele kladl důraz na to, aby nový systém dokázal pracovat s programy třetích stran a data ukládal v SQL databázi. Důležité pro něj byla také otevřenost systému, která by ho dovolila upravovat. Všechny tyto požadavky Vario zcela splnilo.

Vario nahradilo dva programy v prodejnách

Firma má osm maloobchodních prodejen. Při implementaci kladla důraz na sjednocení dvou systémů, které v nich využívá. Sklad a prodej nyní řídí jeden software, což je pro prodejce pohodlnější. Další výhodou je snadnější zaškolení nových zaměstnanců.

Další zjednodušení přineslo Vario v komisních prodejích. Firma nyní může mít stejnou skladovou položku jak ve svém vlastnictví, tak v komisi.

Zásobování řešené na míru

Prodejce mobilů kombinuje několik typů zásobování. Primárně dostávají pobočky zboží z centrálního skladu. Některé produkty si ale nakupují prodejny. Další se zase mohou přesouvat pouze v rámci poboček. Pro automatizaci procesů a snadnou identifikaci pohybu položky po firmě jsme proto vytvořili speciální řešení.

Na míru jsme řešili také evidenci telefonů na skladu. Pro ulehčení práce jsme připravili řešení pro import příjemek včetně sériových čísel zařízení. Firma navíc zboží může identifikovat čárovým kódem při výdeji, případně při vrácení produktu zákazníkem při reklamaci.

Speciální modul řeší i reklamaci. Kromě řízení jednotlivých kroků totiž nabízí i možnost dořešit vztah s dodavatelem zboží.

Modul expedice se stará o bezproblémové dodání

Pro pohodlné řízení zakázek z e-shopu jsme implementovali modul Expedice, který:

  • řídí pracovníky skladu při přípravě zboží do zásilek,
  • tiskne potřebné související doklady,
  • tiskne štítky dopravce DPD,
  • zajišťuje export dávky (svozu) dopravci.

Zaměstnanci v něm navíc kdykoliv najdou, kdy byla konkrétní zásilka odeslána. Připojí se přes něj i na stránky DPD.