CRM systém pro správu obchodu

Software pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) a prodeje je dnes nejdůležitějším nástrojem podnikání. Vario soustředí informace o zákaznících, důležitých osobách ve firmě, nákupních zvyklostech i historii komunikace mezi vámi a zákazníkem. Díky těmto informacím můžete poskytovat lepší služby svým klientům. Evidované údaje využijete nejen jako zdroj informací o klientech, ale i pro hodnocení efektivity obchodníků.

Co nabízí CRM systém Altus Vario, který je součástí podnikového software?

Poznejte své zákazníky díky údajům z Altus Vario

Klíčovým přínosem systému je centrální evidence všech údajů o klientech. Díky ní mají vaši lidé vždy k dispozici informace potřebné pro uspokojení nároků zákazníků. Modul provádí evidenci:

CRM systém Altus Vario je integrální součástí podnikového systému. Na jednom místě tak máte k dispozici i související informace jako například platební morálku, aktuální stav závazků a pohledávek, faktury, upomínky a další doklady, přehled odebraného zboží a služeb.

Modul umožňuje přesně mířit na cíl

Marketingové kampaně jsou tím účinnější, čím přesnější je zacílení nabídky. Proto Vario disponuje řadou funkcí k podrobné segmentaci zákazníků. Z výsledků segmentací můžete vybírat adekvátní zákazníky, které oslovíte pomocí kampaní.

Altus Vario uchovává obchodní příležitosti

Se systémem Altus Vario nikdy nepřijdete o obchodní příležitost například kvůli odchodu obchodního zástupce. Umožňuje zaznamenat obchodní příležitosti a uchovat je, dokud nenastane jejich čas.

Vytváříte přehledné katalogy zboží pro e-shop

Ve Variu vytváříte katalogy zboží, které obsahují všechny potřebné informace. Zboží můžete řadit do stromových kategorií, které jsou standardem pro současné webové obchody. Kromě běžných údajů (jako například popis, číslo, hmotnost, rozměry) můžete katalog rozšířit o libovolné množství zákaznických údajů (například úhlopříčka obrazovky, rozlišení), které jsou závislé na druhu zboží.

Cenové kategorie a slevy

Můžete jednoduše zapsat prodejní cenu do katalogu nebo vytvořit sofistikovaný systém cenových kategorií a slev. Ceníky lze vydávat s konkrétní dobou splatnosti a pro různé skupiny odběratelů (maloobchodní, velkoobchodní a podobně).

CRM systém umožňuje definovat pravidla pro poskytnutí slev, Vario bude tyto slevy automaticky aplikovat při splnění daných podmínek.

Velkoobchodní prodej

Nákupní strategie řeší všechny obvyklé způsoby nákupu a prodeje ve velkoobchodních firmách. Řízení zákazníků dovoluje přiřazovat cenové podmínky na základě dosažených obratů.

Maloobchodní prodej

Maloobchodní prodej ve Variu je realizován počítačovými pokladními terminály, které mohou být vybaveny zákaznickými monitory, čtečkami čárových kódů, peněžními zásuvkami a dalšími obvyklými zařízeními.

Platbu lze přijímat v hotovosti, platebními kartami (VISA, MasterCard atd.), nebo ve formě kuponů a splátek.

Další informace

Zpět na moduly