Jak moderně řídit sklad

Ukázka z praxe

Jak moderně řídit sklad

Inspirovat se

B2E – zaměstnanecký portál, proč si ho zaměstnanci oblíbí?

Webová aplikace B2E – Zaměstnanecký portál slouží jako online komunikační kanál mezi zaměstnanci a personálním či mzdovým oddělením. Personální a mzdovou agendu tak vyřídíte zcela bez papíru a online.

B2E – zaměstnanecký portál, proč si ho zaměstnanci oblíbí?

Dnešní doba přinesla trend home office a zaměstnanecký portál Varia se plně přizpůsobil jeho potřebám. Umožňuje komunikaci se zaměstnanci bez nutnosti fyzické přítomnosti na pracovišti. Zaměstnanci si tak vyřídí mzdovou i personální agendu z pohodlí domova.

Díky webové aplikaci odpadne zaměstnancům i personalistům mnohé papírování. Místo toho bude stačit pár kliků online – od výplatních lístků přes prohlášení poplatníka daně až po potvrzení o úvěru. Všechny dokumenty poté zaměstnanci najdou přehledně na jednom místě. Jednoduché je i schvalování dokumentů. Stačí jedno kliknutí a je hotovo. Více se o této funkci dočtete zde.

Každoroční růžové prohlášení vyřídí zaměstnanci komplet online. Stačí, když mzdová účetní vygeneruje elektronický formulář a pošle upozornění zaměstnanci do e-mailu. Ten otevře odkaz, zkontroluje údaje a potvrdí. Tak jednoduchá může být agenda, která byla dříve pravidelnou každoroční zdlouhavou neoblíbenou povinností.

Portál je přístupný přes prohlížeč a je optimalizován jak pro počítače, tak pro telefony. Zaměstnanec k němu má tak přístup opravdu kdykoli a kdekoli. Navíc je ovládání portálu velmi uživatelsky přívětivé, zaměstnance intuitivně navede.

Firmy se mohou obávat digitalizace citlivých informací o svých zaměstnancích. Vývojářský tým Varia si je toho plně vědom, a proto se soustředil na bezpečnost portálu. Aplikace využívá šifrování a bezpečný HTTPS protokol, který upozorní uživatele na případné změny v již zaslaných dokumentech.

Zatím byli zmiňováni primárně zaměstnanci. Ovšem B2E – Zaměstnanecký portál usnadňuje práci v obrovské míře také personalistům a personalistkám, stejně tak jako mzdovým účetním. Těm šetří čas, ušetřuje mnohého papírování a uchovává jejich agendu přehledně na jednom místě.

Online potvrzení dokumentů pro mzdovou a personální agendu má také oporu v legislativě. Více se dočtete zde.